Thursday, June 14, 2012

Hide the hurt with a SMILE~

lonely raindrops Pictures, Images and Photos
I got the answer.. and it really hurt me ='[
aku manusia biasa yang tak punya kekuatan
aku jatuh lagi..
tercalar..terluka..
but I keep on smiling

Aku bukan lemah, tapi terlalu lama bertahan
tersungkur dalam harapan sendiri..
Terasa kosong... Jauh...
but I know I'm not lonely,
Allah is always be with me

Aku perlu bangun dan terus melangkah
biar sedalam mana luka yg aku lalui
biar selama mana pun masa yg aku perlu
untuk bangun berdiri semula
aku yakin aku boleh

Kerna aku tahu..
jika aku terus berjalan
ada PELANGI INDAH di hadapan
yang sedang MENANTI~

TERIMA KASIH
kerana pinjamkan aku kebahagiaan yg sementara
cuma aku manusia biasa
yg tak mampu berhenti berharap
mengharapkan kau berlari dan menjauh
kerana ingin mencipta pelangi indah itu di hadapan~

mata yg bercahaya menanti pada yg bijaksana lagi terpuji~


0 comments:

Post a Comment

 

Pena Ungu Ain...aku hambaMu~ © 2008. Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner