Monday, August 27, 2012

Kerana cinta,pensil menari lagi

Assalamualaikum..

Alhamdulillah sminggu berhari raya dan pun berlalu. semua da kembali pada kehidupan macam biasa. kerja, sekolah, dan ada jugak yang da balik ke kampus. tapi entry kali nie bukan nak bercerita tentang raya. tapi tentang kisah cinta yg dah lama ditinggalkan. Cinta apa?? bukan cinta pada manusia, tapi cinta pada diri sendiri yg ada dalam hati dan dialurkan pada sebatang PENSIL.

Pernah satu ketika dulu jiwa bersama pensil dan sehelai kertas putih telah lama hilang bersama sebuah kisah duka. tiada jiwa, tiadalah lakaran kehidupan seperti yg pernah aku ceritakan dulu dalam sebuah entri lama, PENSIL TANDA CINTA

Dan kerana cinta yg masih ada, kertas putih masih mampu lagi terlakar semula =)


kerana cinta pada teman dan sahabat

14 comments:

@YUNID@TI said...

wow pandainye melukis.... seronoknya kalau ade bakat itu...

NurAin Airin said...

biasa2 je sis..tak der la bakat pun, sekadar minat je..

cikQue said...

Ade bakat ade minat, so pandai lah melukis...^_^
sye pun minat jugak melukis, tapi sye xde bakat...huhuhu..

sUke-sUki :D said...

wah..cntik nye lukis.. sy lkis org lidi pon xbpe btol =(

aryes coulborn said...

perghhh!cool giler! mmg bakat seni ade la.. 0.0"

jihah jimur said...

pandainyer melukis^^

Zuemiey Khairuddin said...

jangan biarkan kertas putih kosong tiada lukisan,
jangan biarkan ada arah tanpa destinasi,
jangan biarkan pensil tinggal tak bertuan,
jangan biarkan hidup tanpa cinta yang diredhai,

semoga cintamu diberkati, salam ukhwah.
balas ziarah :)

dEdEQ dE wIshEs said...

COMEYNYE LUKISAN NI .. UNTUNG LA ~

NurAin Airin said...

Mendalam kata2 dri zuemiey..syukran =)

Filest Blog said...

Masya Allah, Indah sekali gambarnya.
bolehkah saya emminta untuk dilukiskan. . .

PenaMaya said...

pandai melukis.. cantik lukisan~ :)
thanks sbb follow di fazzmiee.blogspot.com

zaxx said...

cantik..berbakat..biarkan pensel itu terus menari..:)

Everything's Everythings said...

Lawa lukisan ni, mcm gmbar betul plak ;D

Khamsi Abdullah said...

sungguh...cantik lukisan=) thanks for following mtplife.blogspot.com...jgn lupe jnguk2 blok personal saya khamsi-abdullah.blogspot.com=)

Post a Comment

 

Pena Ungu Ain...aku hambaMu~ © 2008. Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner