Saturday, August 25, 2012

Mood yang sangat apakah!

MyEm0.ComHmmmm.... dugaan.. dugaan.. dugaan... semua nak jadi serentak masa nie ler jugak. Da laa lappy rosak, fon pun rosak. camera pun wat hal jugak.. duet terbang lagi laaa cam nie.. Kerja pun satu hal.. Bila cari kerja susah sangat nak dapat. bila da banyak kerja, macam2 plak tak kena. haisshhh..

MyEm0.ComDa lambat sangat da nie.. banyak planning tak jalan lagi. ya Allah..sempat ke nak kejar semua nie.. tinggal lagi dua bulan jer lagi neh. next month majlis konvo plak. naseb laa dalam semenanjung je.. Tiket ke sabah belom usha lagi, tarikh pun lom declare lgi. come on ainnn....!! Sebelom Konvo, kena setlekan satu perkara. hopefully berjaya dalam tempoh sebulan nie. kena nekad nie!! Fighting! then lepas konvo ada tempoh lgi sebulan. harap sumanya lancar.. Go ainnn, you can do it!!
MyEm0.ComHarap2 dapat keje tetap yg sesuai..pnat ler keje partime cam nie. dapat setle PTPTN da lega dah. pastu da leh fokus pasal kawen. hmmm da tak lama da lagi neh. huuuu.. Alhamdulillah..banyak perkara berjalan dengan baik. banyak pengisian dah dapat sepanjang tempoh persiapkan diri nie. tapi masih banyak lagi yg perlu dipelajari. Moga dapat jadi isteri yg solehah,InsyaAllah..

4 comments:

@YUNID@TI said...

go ain go..... sabar tau...

@YUNID@TI said...

at last berjaya.... yesss....

fadz said...

la.. da nak kawen da ker?.. terlepas la.. hehe :D

NurAin Airin said...

ehehee belom laa fadz..perancangan jer..
@yunit@ti: thanks..

Post a Comment

 

Pena Ungu Ain...aku hambaMu~ © 2008. Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner